Obserwatorzy

Translate

piątek, 13 listopada 2015

Rok przemian... Przemian w dobrym kierunku...

Dziś jest dzień, który mnie zmienił... Spotęgował moją miłość do LP i zacząłem naprawdę myśleć i zmieniać się na lepsze... Pamiętny dzień, który będę opijał już co roku, bo jest co opijać... Przełamałem się, zacząłem pisać na forum publicznym co myślę... Bloga założyłem tuż po wspaniałej osobie, którą poznałem dzięki ASK'owi... Bardzo Jej dziękuję, że dzięki Niej odkryłem nowego siebie... Mija już rok od pierwszego posta, w ogóle od założenia tego bloga...Tak wiele dzięki niemu pojąłem, tak wiele zawdzięczam jego założeniu... Ale co ja się będę rozpisywał bezsensownie... Dziękuję wam wszystkim, wszystkim, którzy czytali... Dziękuję najbardziej stałym obserwatorom...

Specjalne Podziękowania:

Marysia (Ania, Onlybyme7) - Największe podziękowania dla tej osoby, bo to dzięki Niej założyłem tego bloga... Ona jest dla mnie jak starsza siostra, a bardziej mentorka, która nie tyle prowadzi mnie za rączkę co wskazuje mi kierunek jaki mam obrać :) Zawsze pod postem napisze motywacyjny komentarz, podniesie na duchu... Czasem otrzymam od Niej karę, jak popełnię głupotę :D Dla Niej brawa i podziękowania... Bez Niej nie założyłbym bloga i nie odkryłbym lepszego siebie :)

Paula - Jej należą się podziękowania za to, że nigdy nie pozwala mi się poddawać i zawsze stale komentuje w sposób, podnoszący moją wolę do walki... Zabiegana kobitka, która tworzy fantastyczne historie :) Dziękuję Ci :)

Mojej kuzynce, która zawsze, gdy czyta to docenia moją pracę, jako jedyna z Najbliższych mi osób... Potrafi mnie zrozumieć w znaczącym stopniu :)
 

Chciałbym bardzo podziękować jeszcze raz wszystkim, którzy chociaż raz przeczytali jakiegokolwiek posta.. To dzięki wam mam tyle wyświetleń, ponad 4 tysiące... To jest dla mnie fantastyczne... Wasze zdrowie :D

"Nie potrzebuję teraz ich błogosławieństw,
Nie potrzebuję ich zaproszeń,
Nie ma sposobu, by mnie uciszyć,
Lub usunąć mnie z drogi, którą ja obrałem,
I może byłem pomijany,
Nigdy nie pozwól, by Cię to zmyliło,
Teraz mogą utrzymywać, że błogosławią,
Zapomnijcie o mnie teraz,
Bo nigdy nie byłem mile widziany..." Fort Minor - Welcome (Changed By Kacperoo)


Nie możecie dostrzec sceny, na której gram, nienawidzicie tego, ale właśnie dlatego to robię, więc powiedzcie mi gdzie są ci pierdoleni hejterzy? 

2 komentarze:

  1. Rok, minął jak jeden dzień pełen doświadczeń i wraz z nim wszystko co złe. Wszystko za nami, przed nami przyszłość iskrząca jasnymi barwami. Najlepszego. Mnóstwa weny, żebyśmy mogli dalej czytać...i czytać. Pomysłów i natchnienia. Powodzenia. Dziękuje za podziękowania :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :D Jestem milusio zaskoczona ;) Dzięki, przyjemnie się czyta takie słowa. Wierzę w cb, twoją twórczość i wrażliwość.Kto by pomyślał, że to już rok. Tyle minęło, ale wiele jeszcze przed nami! Siły, wytrwałości i weny! :D

    OdpowiedzUsuń