Obserwatorzy

Translate

niedziela, 31 maja 2015

Liebster Blog Award


"Nominacja do Liebster Blog Award, jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, a następnie ty nominujesz kolejne 10 osób. Nie można nominować osoby, która ciebie nominowała"
Przyznam szczerze, że jestem mile zaskoczony... Nie spodziewałem się tego... Dziękuję za doszukanie się "dobrej roboty" na moim blogu...

Na wstępie chciałem oznajmić, że odpowiedzi na pytania będą krótkie i na temat :]
 Odpowiedzi na pytania...
1. Jak się nazywasz i w jakim wieku jesteś?
 Pochodzę z małego, nieznaczącego miasteczka... Jestem Kacper[można się domyślić po nazwie bloga]... Lat mam 17...
2. Czym się interesujesz?
 Interesuję się muzyką[w szerokim zakresie], filmami[o tematyce wojennej albo braterstwie głównie, ale niektóre z innych gatunków potrafią mnie wciągnąć], sport[Należę do klubu w dyscyplinie "Kolarstwo Górskie"]
3. Jaki jest powód założenia twojego bloga? 
 Zainspirowała mnie pewna niesamowita osoba :) Powód to pisanie o odczuciach na temat muzyki no i ogólnie o sobie w dość pokręcony sposób...
4. Co sprawia, że na twoich ustach gości uśmiech?
 Gdy osoby bliskie są radosne, coś wtedy zaczyna, robić mi rewolucje w sercu i uśmiech sam się pojawia... 
5. Co robisz, gdy Ci smutno?
 Ostatnio, ciągle chodzę smutny, ale sposób na zapomnienie o smutku się nie zmienił... Zakładam słuchawki na uszy i słucham LP :)
6. Jaka jest twoja ulubiona książka, którą mógłbyś/ mogłabyś polecić?
 Jedyna jaką przeczytałem z własnej woli i mogę polecić to "Assassin's Creed - Renesans"... Ostatnio zacząłem kupować i czytać całą serię... Polecam jak najbardziej...
7. Jaki jest twój ulubiony film?
 Hmm... Nie mam ulubionego filmu... Mam za to ulubiony serial [zalicza się to podkategorii filmów?] "Skazany na śmierć" to bardzo ciekawy serial z motywem braterstwa, miłości, ucieczki...
8. Jak brzmi twoje motto? 
 "Nie poddawaj się, idź do przodu, nie zważaj na problemy... Nigdy na szalę swojego szczęścia nie stawiaj bliskich..."
9. Jaki jest twój cel w życiu?
 Chciałbym zostać kimś wielkim jak Chester Bennington... Chciałbym być jak On...
10. Co chciałabyś/ chciałbyś zmienić w swoim życiu?
 Chciałbym przestać krzywdzić bliskich... Chciałbym, by mogli mieć we mnie oparcie, a nie odczuwali ból z powodu mojej obecności...
Chciałem nominować
 Nominuję tylko trzy blogi, bo nie znam innych po prostu, nie czytam zbyt wiele, ze względu na brak czasu...

Oto moje pytania... Prosiłbym o rozbudowania wypowiedzi :)

1. Jaka piosenka przyprawia Cię o łzy?
2. Jakich słów używasz najczęściej? Dlaczego?
3. Czym jest dla Ciebie raj?
4. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
5. Jaką najważniejszą lekcję przyniosło Ci życie?
6. Czym jest dla Ciebie miłość?
7. Co zrobić, by na Twojej twarzy pojawił się uśmiech?
8. Kto jest Twoim autorytetem?
9. Co jest Twoim największym uzależnieniem?
10. Co według Ciebie, jest Twoją największą zaletą, a co wadą?  

1 komentarz:

  1. Oh... Czas na to byś w siebie choć trochę uwierzył :P Ja wiem... Życie nie jest proste,ale zawsze jest jakieś wyjście. Wierzę,że sobie poradzisz... Branoc ;)

    OdpowiedzUsuń