Obserwatorzy

Translate

wtorek, 28 lipca 2015

"Zamiłowania" część druga...

Co jest tak ciekawego w czytaniu? Co może tak wciągać do książek? Odpowiedź jest prosta, aczkolwiek nie każdy stara się to zgłębić, nie pozwala działać wyobraźni... Świat książki, ciekawe postacie, ciekawe charaktery, niezwykłe historie, przebiegłe czarne charaktery, wszystko co świetne i wspaniałe, może zostać zamknięte w parudziesięciu, czasem paruset, a czasem nawet [I od razu moja opinia, że takie są najlepsze :) ] Paru tysiącach stron prześwietnej książki... Seria książek "Assassin's Creed" pochłonęła mnie całkowicie, bardziej niż gry, które również są świetne... Świat książkowy wydaje się piękniejszy, bardziej ciekawy, więcej dróg myślenia otwiera, pobudza wyobraźnie... Może nawet nie wydaje się, a naprawdę tak jest... Coś niesamowitego... Walka o wolność, braterstwo, śmierć za naprawdę dobrą sprawę... Świetne motywy, które są dla mnie najbardziej wartościowe... "Assassin's Creed: Renesans" pierwsza książka, którą tak naprawdę przeczytałem z własnej woli i tak bardzo mi się spodobała... Mam prawie wszystkie książki z tej serii, 6 na 7 części, lecz jeśli chodzi o czytanie to kończę dopiero 3-cią... Czy dobrym słowem jest "dopiero", a nie "aż"... Hmm, każda z części zawiera około 500 stron świetnego świata, niezwykłych przygód, poświęcenia dla wolności... Ja w pół wakacji przeczytałem blisko 1500 stron niesamowitych podróży po niezwykłym świecie... Dla niektórych kolosalnie dużo, dla innych za mało... Po której stronie się mam opowiedzieć? He he he, bliscy mówią, że przechodzę sam siebie, bo nigdy dotąd nie czytałem książek z takim zamiłowaniem... To nawet dobrze, że oderwałem się, na chwilę od rzeczywistości i zatonąłem w świecie, gdzie wyobraźnia już nie daje rady :) Muzyka, książki, to wszystko jest dla mnie najdroższe... Z tymi rzeczami się nie rozstaje ostatnio, i chyba się to nie zmieni... 

Jak z opisem książek? Jak skończę 3-cią i 4-tą część, to opis się tu znajdzie, póki co, posty mogą zmienić temat... A może jednak nie zmienią... Nie mogę przecież powiedzieć wszystkiego... Gdzie wtedy pojawi się nutka ciekawości i haczyk zaskoczenia? :D 

"Odpowiedź na swoje pytanie poznasz wtedy, gdy nie będziesz już musiał go zadawać..."
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone..."

1 komentarz:

  1. Pełna profeska, zakończyłeś post w sposób flirciarski, czyli nie sposób czekać na następny. Pokazuje to, jak dużo już się nauczyłeś. Świetny post. Co do ilości stron....Hmmm...liczba niezła, lecz dla świetnej książki, to mało, bo gdy świat wciąga, tysiąc stron może okazać się małą ilością.

    OdpowiedzUsuń