Obserwatorzy

Translate

wtorek, 2 grudnia 2014

"Czas Polowań" część dziewiąta... "Granica..."

Czułem się oczyszczony, odmieniony... Czegoś mi jednak brakowało... Myślałem, że miałem już wszystko... Co mogło być tą pustką, którą odczuwałem?... Przeglądnąłem Facebook'a, Ask'a i nie znalazłem nic, o czym mogłem zapomnieć... Przeglądnąłem, nawet kalendarz... Byłem zdenerwowany... Wziąłem do ręki długopis... Napisałem na kartce "Znaleźć brakujący element"... Szukałem go w mojej głowie... Nie znalazłem ani śladu tego elementu... Rzuciłem długopisem o ścianę, mówiąc do siebie "Co to może do cholery być?!"... Usiadłem przed biurkiem, wziąłem do rąk opakowanie z płyty THP i przeczytałem tytuły, w celu utrwalenia sobie ich kolejny raz... Moją uwagę przykuł tytuł A Line In The Sand... Jak ja mogłem go, nie zauważyć?... Nagle poczułem ,że podążam śladem brakującego elementu... Ścieżka do niego, była kompletnie zatarta, ale mniej więcej wiedziałem, gdzie ona się znajduje... Odkładając płytę na miejsce poczułem, że odsłuchanie tego od tak, byłoby nie na miejscu... Odtworzyłem płytę od początku, aż do Final Masquerade próbując, znaleźć coś, co mogłem pominąć... Nie znalazłem nic... Chwila... Coś się ze mnie wydostawało... To były słowa "Przetłumaczyć A Line In The Sand"... Linia na piasku... Co może oznaczać linia na piasku? No pewnie, może oznaczać granicę... Ale czego znakiem była?... Od myślenia nad tym wszystkim dostałem bólu głowy... Położyłem się na łóżku, założyłem słuchawki na uszy i słuchając LP zasnąłem... Ciąg dalszy w kolejnym poście...

https://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0 

1 komentarz: