Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 1 grudnia 2014

"Czas Polowań" część ósma... "Finałowa Maskarada"

"...Co to jest?..." Zacznę od początku... Dalsze przesłuchiwanie płyty, chwilowo sobie odpuściłem... To był poważny błąd... Nie powtórzę go już nigdy... Słuchając Rebelion, spoglądałem na opakowanie płyty i przeczytałem kolejny tytuł, jakim był Final Masquerade... Myślałem o czym to może być... Kojarzyło mi się to z jakimś końcem, finałem... Finałowa maskarada?...Zagłębiałem się wewnątrz mojej głowy, co to może znaczyć?... Rebelion wyłączyłem i odpaliłem Final Masquerade... Oczy zaczęły mi się błyszczeć, już od pierwszych uderzeń perkusji... Pomyślałem sobie "Co to jest?..." Po chwili odpowiedziałem sobie "Piękno, idealnie zakamuflowane w mocy..."Początek łagodny do 1 minuty i 2 sekundy... Nastąpiło uderzenie, po którym uklęknąłem... Od 2 minuty i 25 sekundy, zaczęły mi lecieć łzy... Łzy szczęścia... The Hunting Party, było naprawdę nie przewidywalne... Każdy mógłby się głowić, nawet całe życie nad znaczeniem tych tytułów utworów, ale nie odszyfruje ich znaczenia, dopóki ich nie posłucha... Teraz to zrozumiałem... Piękno Final Masquerade, było przez LP pięknie zakamuflowane... Chłopaki z LP, dzięki Wam odkryło się we mnie źródło inteligencji i prawdziwa miłość do waszej muzyki... Nie wyparłbym się nigdy, że was słucham, nawet gdyby mieli mnie za to zabić... Bo wiem, że dzięki wam będę dalej żywy... Otóż ta piosenka ukazuje moment wyznania wszystkich swoich win, wszystkich swoich sekretów... Wczoraj myśleliśmy zupełnie odwrotnie... Dziś nadszedł moment wyrzeczenia się dawnego "Ja"... "Ja nie widzę przebaczenia jeśli Ty nie widzisz zbrodni..." Trzeba patrzeć na siebie, nie na innych... Ani nie upodabniać się do nich, ani nie zmuszać ich, do upodabniania się do nas... Ostatnio pewna mądra osoba powiedziała mi, że "Każdy ma w sobie coś ciekawego"... Wiem teraz, że to jest prawda... Każdy nosi w sobie coś pięknego, coś co, każdy chciałby posiadać, ale nie można tego zabrać... Nosimy w sobie potężną moc, ale żeby ją dostrzec, trzeba do niej dojrzeć... Ja i "Soldier Marysia" nie boimy się przeciwności... Nie bronimy się przed nimi, lecz je atakujemy... Final Masquerade nosi w sobie piękno, którego nie da się stłumić... To piękno niszczy całe zło na swojej drodze...

https://www.youtube.com/watch?v=i8q8fFs3kTM 

1 komentarz:

  1. O rzesz Ty!!! Dziękuje Ci czuję się taka doceniona. Szczególnie po takich słowach, pięknych, mądrych, otwartych, które wyciskają emocje. Cudnie, to chyba przełomowy post, otworzyłeś się w nim najbardziej. Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń