Obserwatorzy

Translate

niedziela, 16 listopada 2014

"Doładowanie"...


Płyta "Recharged" kompletnie mnie zdezorientowała... Nie wiedziałem co o niej myśleć... Chłopaki przez tą płytę stracili wiele fanów a raczej pseudofanów... Według mnie każdy szanujący się "Soldier" nigdy by od Nich nie odstąpił tylko był razem z Nimi "krok w krok". Komentarze które czytałem po ukazaniu się tej płyty aż otwierały przysłowiowy nóż w mojej kieszeni..."Tamto LP się skończyło". Wcale nie... Oni dalej są tylko w innej postaci... Ok wracam do "Recharged" Otóż ta płyta przekazuje mnóstwo mocy dokładnie "Doładowuje" tłumacz "Recharge" :P Utwór, który stworzyli wraz ze Steve'em Aoki'm był a raczej jest kompletnie elektroniczny. To utwór skierowany raczej do tych co lubią bawić się w sposób imprezowy. Ta płyta wzbudziła we mnie tezę, że chłopaki chcieli "spróbować" tych gatunków elektronicznych...

https://www.youtube.com/watch?v=ToHo29kD9Go

2 komentarze:

  1. Każdy przechodzi w swojej karierze jakiś okres zmian, po zmianach nadchodzi coś co jest momentem zwrotnym...wyszło im na dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę wyprzedziłaś wypowiedź, której chciałem użyć w późniejszym poście... Czytasz ludziom w myślach z wyprzedzeniem :)

      Usuń