Obserwatorzy

Translate

czwartek, 13 listopada 2014

Iskra która rozpaliła ogień do LP



Początkiem była piosenka From The Inside. Byłem malutki. Mając parę latek słuchałem tej muzyki otrzymując przydomek że jestem złym chłopczykiem słuchającym szatańskiej muzyki. Dobrze, że wtedy byłem tym złym chłopcem bo ta muzyka... daje mi teraz  w pewnym sensie siły. Gdy czuje się bezsilny lub próbuję rozwiązać jakiś swój problem albo się uczę to zakładam słuchawki na uszy, kładę się na łóżku i słucham aż zakończę to co mam zakończyć. 

https://www.youtube.com/watch?v=YLHpvjrFpe0 


2 komentarze:

  1. Dobrze jest znaleźć w czymś siłę, odnaleźć pasję, która ukoi zbolałe serce, twój post pokaże innym, że czasem warto posiedzieć, zatopić się w czyimś życiu, które stworzyło sztukę i frunąć dalej przez życie. Pozdrowienia gorące :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie wypowiedzi prosto z serca, bez żadnego ściemniania itp ;3 ten post jest po prostu genialny <3 ;D

    OdpowiedzUsuń