Obserwatorzy

Translate

sobota, 15 listopada 2014

Nauka...

Wiele osób mówi, że ludzie uczą się na błędach... mają rację lecz nie pełną. Aby wyciągnąć naukę z błędów trzeba trafić do jego źródła a żeby trafić do jego źródła to nie lada wyzwanie... tego dokonują nieliczni... Dzięki Bogu, że tak potrafię. Popełniłem cholernie wiele błędów przez początek życia aż do teraz. W sumie całe moje życie to popełnianie błędów. Ja mam nadzieje że wykorzystałem wszystkie błędy przeciwko sobie zamieniając je na dobro. Popełnianie błędów to jest paradoksalne zdarzenie. Z jednej strony ciężko z nich wyjść, ale z drugiej strony to "dobre" doświadczenie przynoszące wiele owoców "dobroci". Nie życzę nikomu popełniania błędów a w szczególności osobom które nie będą potrafiły wykorzystać ich w "dobrym" celu.

https://www.youtube.com/watch?v=KDOkMSf-F14

1 komentarz:

  1. Prawilnie...jak zawsze mądrze, uczysz innych i sam uczysz się na własnych błędach. I like it.

    OdpowiedzUsuń